Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 21 May 2024 07:39:02 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/03218 aadressile Harju maakond, Saku vald, Jälgimäe küla, 4 
Tallinn-Pärnu-Ikla tee L10// L9// Pärnu mnt 539a (null) ja soovib teie 
arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Alal kitsendavad ehitusõigusi: - Riigitee /4 
Tallinn-Pärnu-Ikla tee/ kaitsevöönd (50 m äärmise sõiduraja välimisest 
servast); - Kogujatee /Urda ühendustee/ kaitsevöönd (30 m äärmise sõiduraja 
välimisest servast); - Sideliin /maa-alune/ kaitsevööndiga (1 + 1 m); - 
Veetorustik /maa-alune vee ja kanalisatsiooni survetorustik 250 mm kuni alla 
500 mm/ kaitsevööndiga (2,5 + 2,5 m); - Elektrimaakaabelliin 
/AHXAMK-W.3x240+35Cu 24kV/ kaitsevööndiga (1 + 1 m); - A ja B kategooria 
gaasitorustik /Saku-Saue valla gaasitorustik/ kaitsevöönd (1+1 m). 
Tarnegaasitorustiku ja liitumispunkti projekteerimiseks on võrguvaldaja, 
Adven Eesti AS, poolt antud tehnilised lähteandmed 05.04.2024.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26988002>  (menetlus nr: 
425601), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 31.05.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister